TBT | Minnen från då

Tycker att det är roligt att titta tillbaka ibland. Dagar då jag var lite starkare och lite mer tränad. Samtidigt som jag inte skulle vilja byta ut nutiden.
Jag har fina minnen från då. Minnen med individer som jag inte kommer kunna göra flera minnen med. Men som lämnade ett stort minnesbank i mitt huvud, som när jag kommer att se tillbaka till de stunderna, så kommer jag att le, skratta och kanske fälla en tår. De kanske inte finns här men de finns i mitt huvud och de värmer mitt hjärta när jag tänker på de.

En av de individerna var någon vi tränade med. Individen var inspirerande, stark och kunnig. Nu när jag har återupptagit träningen så är det de kunskaperna jag utgår ifrån när jag lägger upp mitt träningsschema, kost och tankesätt. 

(null)

(null)

(null)

Stark 💪🏼 
Kategori: Träning Taggar: Instagram, follow, följ mig, följ oss;