Fabulösa fransar av Moone

(null)
Jag medan Moone håller på och fixar med mina fransar.

Är riktigt nöjd med mina fransar. 
Jag har blivit så van av att ha de att jag knappt såg en större skillnad när jag var klar. De bara smälte in och inte som första gången då jag märkte av skillnaden. Nu är de bara där liksom och jag slipper verkligen anstränga mig. Inte för att jag har ansträngt mig allt för mycket förr men jag trivs i de. 

(null)
God hygien krävs när man har fransar. Både för att de ska hålla längre och att ögonen ska må bra. LL Lash schampoo, är ett skum som doftar väldigt svagt men gott. Den är även snäll mot ögonen och svider inte det minsta, även om man öppnar ögonen med ögonen fyllda med skummet. Jag har provat..

Det som är bra med produkterna och materialet Moone använder sig av är att de är kvalitetssäkrade. Hon använder inte produkter som kan orsaka skador. 
Känner till enstaka som köper fransar och lim, samt verktyg på andra ställen som inte kan säkrar kvaliteten. För att tjäna en extra slant, vilket kan riskera hälsan. Så därför vänder jag mig iallafall till Moone  Känns tryggt och för mig som har både känsliga ögon och hy. 
Samtidigt som jag blir fabulös! 🤩

Skrkv till henne på Instagram om ni vill boka tid hos henne för att fixa fransarna: https://instagram.com/lashesbymoone?igshid=1n8735dxo4pr
Moone är certifierad fransstylist.
Kategori: Vardag Taggar: fabulös, fransar, lashesbymoone;
Kommentera inlägget här: