Alejandra - gott folk!

Hade gjort ett inlägg där jag hade skrivit om dagarna jag inte har hunnit bloggat och vet ni vad som händer!? Appen stängs ner! 😫
Det händer mig ofta men jag brukar bara skriva om. Men nu, idag hade jag skrivit ett låååångt inlägg, vill typ bara få mobilen att flyga och skrika. Men det kommer inte att ta tillbaka inlägget utan mobilen kommer att gå sönder mer bara. Tror inte att jag skrev det men när vi var i Horndal så tappade jag mobilen för att jag hade händerna fulla, och jag har små händer, så då föll den på två mini stenar som fick min skärm att spricka, trots att jag har skydd. 

Aja, antingen laddar jag enbart upp bilder som får tala för sig själva eller så återskapar jag inlägget senare. 

Vår ledighet forsätter iallafall men äventyr och skoj 💜
Kommentera inlägget här: