Alejandra - försöker överleva ☕️

Skulle behöva en siesta nu, känner jag. Är ganska så slut fast att jag inte ens har hunnit jobba än. Eller jobba och jobba, men utveckla. Har främst suttit på möte och är ganska så möt nu.

Men jag försöker överleva med en kopp kaffe.
(null)

Sitter och gör det sista nu inför mitt lönesamtal som börjar kl 13:00 idag 💸
Har redan förberett det som skulle förberedas men sitter och fin justerat det sista. Det är minst sex sidor som ska fyllas i med information, om en och vad man har levererat. Det är inte lätt att komma ihåg allt, men det finns vissa saker som stack ut mer än andra.

Usch vad trött jag är. Känner hur huvudvärken börjar krypa fram på ögonlocket.

Idag kommer också fuktmätarna hem till oss för att kolla hur mycket fukt som döljer sig under vårt golv. Antingen måste vi riva ut hela köket och golv eller inte.. 

Snart blir det påtår för att dölja huvudvärken och leva vidare 🤯
Kommentera inlägget här: