Alejandra - socker 🍬

I natt fick jag sockerblodfall. LĂ„g i sĂ€ngen, stel och kunde inte röra pĂ„ mig, med hjĂ€rtklappningar, törstig och inget ork alls. Försökte röra pĂ„ mig men kunde inte. Lyckades till slut röra pĂ„ armen för att vĂ€cka Ă€lsklingen. Tror att jag fick ut ordet vatten och socker medan jag försökte vĂ€cka honom. Konstigt eller ovanligt, sĂ„ vakande han ganska sĂ„ snabbt. Fick vatten i tvĂ„ omgĂ„ngar  och vi hade persikogodis hemma och tryckte i mig fyra stycken.  

Tada! 
TvĂ„ minuter efter var jag pĂ„ banan igen đŸ™†đŸ»â€â™€ïž

Detta Àr nÄgot jag har drabbats av sedan jag var yngre. Mama var ofta tvungen att köpa godis eller en lÀsk till mig nÀr vi var smÄ, och jag har som vana att alltid ha en godis, karamell eller socker i fickan, för att jag vet aldrig nÀr jag kan fÄ sÄ hÀr. Men vaknade pigg och allert idag.

Nu ska jag snart ut i kylan för att ta mig till jobbet đŸ‘©đŸ»â€đŸ’»

Kommentera inlÀgget hÀr: