Alejandra - mĂ„ndag đŸ™†đŸ»â€â™€ïž

Usch vilket vĂ€der det Ă€r dĂ€r ute! Sitter pĂ„ tĂ„get pĂ„ g till jobbet. Det var super halt att köra och man sĂ„g inte alls mycket genom rutorna 😓 
Gick till tĂ„get och kĂ€nde mig som en snögubbe av all snö som jag hade fĂ„tt pĂ„ mig â˜ƒïž

Men men det sÀgs att förberedelser Àr a-o, men ja, jag var för trött igÄr för att ens hinna tÀnka sÄ. Jag dÀckade innan lillen och han somnade nog sekunder efter mig. Var helt slut. SÄ idag började dagen med att koka mÀngder Àgg, göra omelett, samtidigt som lillen hÀngde pÄ mig och jag skulle klÀ pÄ mig och killen skulle ut med tjejerna och jag var kissnödig (hade inte ens hunnit gÄ pÄ toa).. ja med andra ord en stressig morgon plus allt annat som mÄste hinnas göras innan vi gÄr.

Nu har jag tvĂ„ kokta Ă€gg (frukost och mellis) och en omelett (lunch). SĂ„ jag kör vidare, fast jag inte ens har börjat 😁

Med lite musik i lurarna ska jag luta mig tillbaka ett tag, innan jag ska kliva av om tvÄ stationer.

Ha en hĂ€rlig mĂ„ndag đŸ™†đŸ»â€â™€ïž
Kommentera inlÀgget hÀr: