Alejandra - tar igen

Ja, med nya rutiner så försvinner de gamla rutinerna och allt man skull hinna med då.

Bloggen hamnade i de gamla rutinerna men nu ska jag klämma in den i de nya. 💪

Så för att ta igen lite om vad som har hänt och gjorts.
• liten har varit sjuk och är små förkyld fortfarande. Men även killen har varit sjuk.. själv är jag bara förkyld
• jag har hunnit klippa håret igen. Klippte för att det hade hunnit bli långt och spretade ut åt alla hållen. Det var också i den längden jag ogillar. Varken långt eller kort, axellångt. 😏

• jag har jobbat och har varit duktigt och gjort matlådor, dagligen. Har även hunnit glömma mitt morgonkaffe två gånger.. 😒 

• jag har köpt nya dojs. Du vet ibland när man är ute och inser att man har ett behov man inte tidigare vetat om. Yeap det var så det gick till när jag köpte mina nya dojs. Behovet är: inneskor på jobbet och skor som inte är av tyg. De vita pumaskorna är inte av tyg utan lack, och därav blir jag inte blöt om fötterna. De svart/vita Jordans är sköna och mjuka, perfekta inneskor 🤗

• även liten har fått nya dojs men även nya kläder, för att han växer så snabbt! 😩 så det blev t-shirts, tjocktröjor, strumpor, dess med tryck på bilar, och lite till 🤑😅

• vi har hunnit vara ute och lekt massor, dagligen

• vi har varit super trötta hela veckan, och somnat relativt tidigt
• tjejerna är tillbaka hos oss, för veckan 💜
• etc etc etc


Dagarna bara rullar på att jag knappt hänger med. Jag är, som ni kanske har läst tidigare, en person som ogillar rutiner. No action liksom.. så får se hur jag kan spice:a upp dagarna lite. 

Nu har jag även hunnit förbereda allt inför imorgon men har tvätten kvar. Så när den blir klar ska jag sova men nu fortsätter vi vår seriemaraton 😘

Kommentera inlägget här: