Alejandra - bollhav

Ni som kanske är lite äldre minns hur man längtade att få åka till Mc Donald för att få leka i bollhavet? Det gjorde iallafall jag. Mamita och mormor tog oss ofta dit för att leka där. Fanns ju inte stora lekpalatser som det finns idag.


Så när vi såg bollhavet så hade vi svårt att hålla oss från att köpa ett till lillen. 

Han var jättenöjd och glad 😁


---

Måste bara berätta en rolig sak som hände igår: jag bad killen att se efter lillen medan jag skulle prata med min Mamita i telefon. Jag gick runt i lägenheten och pratade. När jag kommer tillbaka till vardagsrummet, där bollhavet är, så kryper lillen mot mig och killen sitter och leker i bollhavet. Hahahaha!! 🤣 skrattar även nu när jag skriver inlägget 😂😭😂 Min mama undrade vad som pågick och som tur var Skype:ade vi så hon kunde se och dog av skratt hon också 😂

Aj aj aj gråter av skratt just nu 🤣 men det såg så roligt ut. Synd bara att jag inte fick det på bild.

Kommentera inlägget här: