Alejandra - JUCIA

Nu har jag fått för mig, efter att ha läst ganska mycket, att vi ska juica.


Vad är det, kanske ni undrar? Jo det är en slags detox för att rensa kroppen. Kroppen sköter ju det mesta själv. Men ibland behöver den lite hjälp.

Som ni vet så är jag inte världsbäst på att äta ur hela kostcirkeln. Jag äter inte varierat och mycket socker, för mycket socker. 

Så som jag skev ovan, har jag fått för mig att både jag och killen ska juica, för att påbörja en bra semester. 

Vi har redan beställt och får vår första leverans den på söndagen, för att börja på måndagen. 

5 dagar med 6 juicer per dag.

"Med Nystart får du i dig mängder med vitaminer, mineraler och antioxidanter från drycker som innehåller såväl vetegräs, solroskott, broccoli, spenat, fänkål, gurkmeja som ingefära och många andra goda saker."

JUCIA

Jag kommer att göra så gott jag kan för att håller er uppdaterad med hur det gå. 


Men börjar på måndag 🤗

OBS! Det finns många alternativ till denna detox. Men jag har valt just denna för att jag slipper hålla på mäta, handla och allt är klart och man får det levererat hem. Jag vill göra det enkelt för oss annars är det lätt att man inte orkar hålla på.

Kommentera inlägget här: