Alejandra - trĂ€ning đŸ’ȘđŸŒ

Nu har vi försökt och ska Ă„teruppta trĂ€ningen! 

Tjoohoo!

Vi har redan kommit igĂ„ng och ska försöka lĂ€gga upp en plan för att fĂ„ en fungerande vardag. 

Förra veckan hade vi bÄda ledigt och körde pÄ, men nu har killen börjat jobba igen sÄ vi fÄr se hur upplÀgget ser ut.

Kan sĂ€ga att jag körde: rygg, mage, kondition och lite axlar. 

Jag körde relativt lĂ€tt under styrketrĂ€ningen, MEN jag trodde aldrig att jag skulle fĂ„ den trĂ€ningsvĂ€rken jah fick! Helt sjukt! Kunde inte sĂ€tta upp hĂ„ret i en toffs eller sĂ€tta mig upp i sĂ€ngen 😆 Det Ă€r inte heller lĂ€tt nĂ€r bebis vill bli buren hela tiden.

Men det var ju mer Àn ett Är sedan jag trÀnade. I samband med min graviditet sÄ fick jag inte trÀna. Jag fick inte ta mina krampupplösare sÄ doktorerna visste inte hur kroppen kunde reagera om jag tog i för mycket. Jag ville inte heller riskera nÄgot sÄ jag sparade ganska mycket dÄ. Men jag var samtidigt helt slut pÄ dagarna, pga sömnbrist. Kunde inte heller trÀna för att jag var pÄ vÀg att fÄ havandeskapsförgiftning och för att undvika det mÄste man vila, inte stressa och bara ta det lugnt. SÄ det fanns mÄnga anledningar till att inte trÀna och prioritera annat.

Men nu Ă€r vi igĂ„ng! 

Mitt mĂ„l med trĂ€ningen Ă€r just nu att kĂ€nna vĂ€lmĂ„ende och fĂ„ mer energi đŸ’ȘđŸŒ

Att bygga muskler och försöka komma till min ursprungsvikt Àr inget jag prioriterar just nu, men det ska jag göra sen. MÄste mer bara komma igÄng nu. Tar ju forfarande inte mina mediciner sÄ bör inte ta i eller anstrÀnga kroppen för mycket. Men det kommer, det kommer..


Kommentera inlÀgget hÀr: