Alejandra - 🌾 Vad finns i min vĂ€ska?

Just nu sÄ har jag ingen vÀska.
Eller jo, jag har en men den hÀnger i hallen och jag har allt i jackfickorna. Brukar alltid sluta med det. Jag Àr ingen duktig vÀskbÀrare. Jag glömmer bort den hemma, glömmer bort att jag har med mig den, lÀgger ifrÄn mig den och tappat bort den. Jag behöver en vÀska dagligen men jag Àr som sagt dÄlig att komma ihÄg den.
 
SÄ om vi sÀger att jag har min jacka som vÀska sÄ har jag:
‱ NĂ„gra fĂ„ mynt
‱ Kökort
‱ Betalkort
‱ Medlemskort
‱ Bilnycklar
‱ Hemmanycklar
‱ BajspĂ„sar till hundarna
‱ LĂ€ppsyl
‱ Tuggummi
‱ Hörlurar
‱ Kvitton
‱ Smulor och skrĂ€p
‱ Napp
‱ Bitleksak
 
Det Àr det jag bÀr runt just nu. 
Inte undra pĂ„ att min jacka Ă€r sĂ„ tung đŸ€”
 

28 dagars utmaning
 
✅ Vad Ă€r du beroende av?
✅ Om jag fick önska mig nĂ„got vad skulle det vara?
✅ 5 saker jag kan/kan inte leva utan
✅ Hur ser mitt drömhus ut?
✅ Vad finns i min vĂ€ska?
----- 🌾 -----
20 av 28 avklarde
----- 🌾 -----
🌾 Finns det nĂ„got jag bara MÅSTE göra varje dag?
🌾 5 saker jag hissar och 5 saker jag dissar
🌾 Vilket Ă€r mitt drömjobb?
🌾 Om jag fick resa exakt var som helst vart skulle jag Ă„ka?
🌾 Vart ser jag mig om 5Ă„r och 10 Ă„r?
----- 🌾 -----
25 av 28 avklarde
----- 🌾 -----
🌾 Vilken Ă€r min favorit app i mobilen och varför?
🌾 Om jag fick vara nĂ„gon annan, vem som helst, vem skulle jag vilja vara och vad skulle jag göra?
🌾 Visa de 5 senaste bilder jag har tagit (utan att fuska!)
🌾 Vad Ă€r jag stoltast över?
----- 🌾 -----
28 av 28 avklarde
----- 🌾 -----
 
Kommentera inlÀgget hÀr: