Alejandra - 🌾 Hur ser mitt drömhus ut?

ÅÄÄh nu har jag slagit till pÄ stort.
Drömt mig bort för nÄgra minuter.
 
Kan sÀga att jag Àlskar min lÀgenhet men skulle vilja ha större uteplats eller tomt.
 
HÀr kommer lite bilder pÄ inspiration till mitt drömhus:
 
Fasad
 
 
 
Sovrum
 
 
 
Vardagsrum
 
 
 
 
 
Toalett/badrum
 
 
 
 
Kök/matrum
 
 
 
Bilderna Àr tagna frÄn Google och Àr mer av inspiration till vad jag skulle vilja ha i mitt drömhus. Jag skulle frÀmst vilja ha stora ytor och mycket plats för bland annat mina tjejer och för att lillen ska kunna leka etc. Inredningen Àr mer av detaljer för mig.
 
Enjoy!
 

28 dagars utmaning
 
✅ Vad Ă€r du beroende av?
✅ Om jag fick önska mig nĂ„got vad skulle det vara?
✅ 5 saker jag kan/kan inte leva utan
✅ Hur ser mitt drömhus ut?
🌾 Vad finns i min vĂ€ska?
----- 🌾 -----
20 av 28 avklarde
----- 🌾 -----
🌾 Finns det nĂ„got jag bara MÅSTE göra varje dag?
🌾 5 saker jag hissar och 5 saker jag dissar
🌾 Vilket Ă€r mitt drömjobb?
🌾 Om jag fick resa exakt var som helst vart skulle jag Ă„ka?
🌾 Vart ser jag mig om 5Ă„r och 10 Ă„r?
----- 🌾 -----
25 av 28 avklarde
----- 🌾 -----
🌾 Vilken Ă€r min favorit app i mobilen och varför?
🌾 Om jag fick vara nĂ„gon annan, vem som helst, vem skulle jag vilja vara och vad skulle jag göra?
🌾 Visa de 5 senaste bilder jag har tagit (utan att fuska!)
🌾 Vad Ă€r jag stoltast över?
----- 🌾 -----
28 av 28 avklarde
----- 🌾 -----
 
Kommentera inlÀgget hÀr: