Alejandra - 🌾 Finns det nĂ„got jag bara MÅSTE göra varje dag?

Det finns ett mÄste jag inte kan leva utan och det Àr att borsta tÀnderna. Jag kan strunta i allt men mÄste dagligen borsta tÀnderna.
 
Annars Àr det nog mest hygien saker som att lÀgga deo, tvÀtta ansiktet eller kanske ta en kopp kaffe.
 
Men borsta tĂ€nderna Ă€r ett MÅSTE! 😁
 

28 dagars utmaning
 
 
✅ Finns det nĂ„got jag bara MÅSTE göra varje dag?
🌾 5 saker jag hissar och 5 saker jag dissar
🌾 Vilket Ă€r mitt drömjobb?
🌾 Om jag fick resa exakt var som helst vart skulle jag Ă„ka?
🌾 Vart ser jag mig om 5Ă„r och 10 Ă„r?
----- 🌾 -----
25 av 28 avklarde
----- 🌾 -----
🌾 Vilken Ă€r min favorit app i mobilen och varför?
🌾 Om jag fick vara nĂ„gon annan, vem som helst, vem skulle jag vilja vara och vad skulle jag göra?
🌾 Visa de 5 senaste bilder jag har tagit (utan att fuska!)
🌾 Vad Ă€r jag stoltast över?
----- 🌾 -----
28 av 28 avklarde
----- 🌾 -----
 
Kommentera inlÀgget hÀr: