Alejandra - stämpel på varandra

Jag hänvisar alltid till Anthon som min kille eller älskling. Yes folk, alla vet att när jag säger älskling eller älsklingen så är det honom jag hänvisar till. Men det är många som frågar mig: men bor ni inte tillsammans? men är ni inte förlovade? Sedan får jag följdfrågan: varför säger du killen när han är din fästman? Varför säger du killen när ni är sambo? 

Varför behöver man ha en exakt stämpel på vart i förhållandet man befinner sig i? Är det för de som är osäkra i vad de och deras partner befinner sig i ska kunna jämföra med vad andra har? Vad händer när man är inom flera "kategorier" ska man då hänvisa till varandra som fästman och sambo? Äh, jag blir bara förvirrad 😂 

Nu är jag kanske specifik när jag just säger killen eller älskling, kunde egentligen ha räckt med namnet.

Ska benämningen på vad man är vara så viktig? I mina ögon kallar man varandra exakt vad man vill så länge båda är med på det och respekterar varandra. ❤️ 

Jag delar med mig iallafall på en bild på mig och älskling, från nyår. 😘


Kommentera inlägget här: