Alejandra - Ren clean skincare kit

 
Jag brukar få lite problem med min hy under höst och vinter, genom att hyn blir jättetorr. Jag har testat på flera krämer som jag har blivit rekommenderad men har inte blivit riktigt nöjd. Antingen blir ansiktet fettigt eller oljig och jag får utslag, eller så blir jag torrare. Jag kan säga att jag istället har använt handkräm på ansiktet som har fungerat bättre än alla de krämer jag tidigare köpt, men i jul fick jag denna kitt med ansiktsprodukter. 
Ett kitt med fyra ansiktsprodukter för den dagliga vården: rengöring, serum, ögonkräm och dagkräm.
 
Jag rekommenderar den varmt för de  som har liknande problem. Finns även för andra hytyper. Jag kan säga att jag inte blir fet eller oljig om hyn, ansiktet känns len och mjuk samt att jag inte får några utslag. 
 
Ni kan finna krämerna och kitten på: Här
 
Enjoy!
 
Kategori: Allmänt Taggar: enjoy, tips;
Kommentera inlägget här: