Kalas hos systerdotter

Att tänka sig att den tösen har fyllt 4 år.
Sonen är också där om någon månad. 
Tiden bara flyger förbi!

Det blev dock inte som tänkt.
Vi hade förberett oss med att välja ut kläder och köpt present och allt. 
(null)
Kläderna lillan skulle ha på sig idag. Klänningen är virkad av min mama men valet var sonens. Han tyckte att lillasyster skulle ha just den här vita.

Men jag har fått en rethosta. Jag mår bra för övrigt men har en känsla av det kliar i halsen och hosta på det. Så jag och lillan blev kvar hemma medan sonen och killen gick dit för att fira. Jag tror inte att det är något egentligen men vill inte råka smitta någon där ifall det skulle vara en förkylning eller så. Hellre det säkra före det osäkra. Plus att det finns flera små där så vill inte riskera för deras skull.

Jag och dotter får hänga här hemma. 
Känns lite tråkigt att inte kunna vara där men ibland blir det så. 

Ska nog ta och laga något att äta. Börjar bli smått hungrig.

Hoppas att du får en härlig lördag 💜

————————————————

Här avslöjar jag vad systerdottern får i present: Kakor 12 delar och Glass Selection
Psst! Passa på om ni ska fynda något nu de har en rabattkod på sin sida.
Kommentera inlägget här: