Lite rolig information om mig

💍 Äktenskap: 0 men Ă€r förlovad.. sĂ„ kanske en vacker dag

💔 SkilsmĂ€ssor: 0

đŸ‘¶ Barn: 2

👩 Bröder: 1

👧 Systrar: 2

🐕 Nuvarande husdjur: Rufi 

đŸ‘©đŸŒ ⚕ Operationer: 0 om jag minns rĂ€tt

✒ Tatueringar:  Ja, nĂ„gra stycken 

🌮 Varit pĂ„ en ö: Öööh nej, inte vad jag vet

✈ Flugit: Ja

🚑 Åkt i en ambulans : Japp

đŸŽ€ Sjungt karaoke : Japp

⛾ SkridskoĂ„kning: Ja, men jag Ă€r heeelt vĂ€rdelös pĂ„ det.

🚱 Har varit pĂ„ kryssning: Yes

🏍 Åkt pĂ„ en motorcykel: Ja

🏍 Ägt en motorcykel: Nej, eller nja en moppe, Ă€gde den under nĂ„gra dagar till min tjejkompis körde in i en stolpe framför mina förĂ€ldrar.

🐮 Ridit pĂ„ en hĂ€st: Ja

đŸ„ Stannat pĂ„ ett sjukhus: Ja

🍉 Favoritfrukt: Älskar frukt, sĂ„ svĂ„rt att svara  med enbart en specifik frukt

📆 Favoritdag: Fredagar!

🌈 FavoritfĂ€rg: svart, magenta och blĂ„

đŸ“± Sista telefonsamtal: Mama

☕ Kaffe eller te: Te men blir galet sugen pĂ„ kaffe ibland

Favoritpaj: Äpplepaj med mycket vaniljsĂ„s

🍕 Favoritpizza: Calzone, tonfiskpizza eller marinara 

đŸ¶ Katt eller hund: Hund men katter Ă€r ocksĂ„ mysiga 

☃ FavoritĂ„rstid: Sommar alla dagar i veckan!

⭐ TrĂ€ffat en stjĂ€rna: Kanske

🚁 Åkt i en helikopter: Nej

đŸ“ș Har varit pĂ„ tv: Vet inte

🩮 Brutit ett ben: Nej, men min lilltĂ„ Ă€r mosad sĂ„ den Ă€r sĂ€kert bruten

đŸ‘» Har sett ett spöke: Ja, och Ă€r inte ensam om att ha sett samma sak

đŸ€ź Varit sjuk i en taxi: Nej, inte vad jag vet

⚰ Sett nĂ„gon dö: Ja, bĂ„de mĂ€nniska och djur. Inte roligt alls..

Kommentera inlÀgget hÀr: