Alejandra - ledig för att göra massor

Idag har jag semester. Det är en sådan dag då jag måste hinna göra saker som jag vanligtvis inte hinner med. 
  • Hämta carport-dosa och skriva på kontrakt. Vi har fått en till parkering och det är den precis bredvid oss, så vi är så glada för det. Slipper trängas med någon annan bil eller människa.
  • Lillen har sjukhus för att kolla andningen.
  • Tvätta kläder. Det har blivit stora högar nu när jag inte har haft lika mycket tid på eftermiddagarna, för att vi har kommit hem så sent.
  • Städa allmänt
  • Etc.

Jag ska också passa på att umgås med min son för att även han är "ledig". Han är inte hos morfar utan jag tar honom så att papa får vila lite. 

Lillen var uppe före tuppen så det betyder att även jag var det. Snart blir det frukost innan vi beger oss ut och ska påbörja mina "måsten". 

Ha en bra torsdag!💜
Kommentera inlägget här: