Alejandra - åh nej!

Ni vet när man har skrivit ett långt inlägg och verkligen tagit sig tiden att kommentera varenda bild och ja, lagt ner mycket tid. Så slutar, blogg.se appen, bara stt fungera och stänger ner sig. 
Ska man skratta eller gråta!?

Jag skrev ett mail till domänägaren för att det är absolut inte första gången det sker, och är säkert inte den enda som råkar ut för detta. 
Det är så jäkla irriterande!

Det är verkligen nu när tålamodet testas och jag bara ler för att jag inte kan göra något. 

Påverka eller acceptera?
Jag väljer att acceptera och påverka.

Så antingen får ni en sammanfattning av det jag hade skrivit eller så får ni den långa versionen inom kort. Hade skrivit om dagarna som hade varit och varför jag hade varit lite frånvarande.

Men jag berättar att det är inget som har hänt, förutom vardagen. Allt rullar egentligen på och vi försöker leva och fånga minutrarna vi får. 👊🏼
Kommentera inlägget här: