Alejandra - helgen!

Nu är jag är i sängen och ska försöka vila. Det blev en lugn helg med lite julhandel som var behövlig och bara hänga och umgås.

Ja, även sonen fick sig ett köp efter att ha kramat och burit runt den stora kartongen i hela butiken. Men blev förvånad hur han redan vet hur det ska gå till.

Jag: BB vart ska du med kartongen?
BB: Betala mama.. 
och började gå mot kassan och kön.
BB: Kom mama, betala! 
Jag: Men BB, hur ska du betala?
BB: mama kortet..
Jag: Jaha men det är mamas pengar!
BB: Min osså
Jag: Jaha så det är bådas pengar? Alltså våra pengar
BB: Sii! Kom mama, titta, betala! (Med världens leende och lockande röst)

Så här såg han ut strax innan vi rörde oss mot kassan.
(null)

Men vi har börjat små pyntat hemma och gjort liiiite i ordning med saker. Ska bli mer men har haft stor fokus på tvätta kläder och rensa för att vi har så mkt vi inte använder så det ska upp till förrådet. 

Men nu vila! 
😴❤️
Kommentera inlägget här: