Alejandra - godmorgon ☃️

Då är snön här i Stockholm också. Känns sådär.. 😫 men men vad att göra.. 
helt ärligt så tycker jag att det är mysigt med snö, om man är ledig. För att snö är lika med strul i kollektivtrafiken, lika med halt på gator, ja och en massa mer. Men är jag ledig så har jag förhoppningsvis inte lika många måste  som på en vardag. 

Men varmklädd är jag iallafall.
Typ så här:
(null)

(null)

Ja, och jag bryr mig inte.. förestår bara inte hur de kan vara så tåliga mot kylan. Eller de kanske inte är det, utan står ut bara(?).
Jag fryser typ ihjäl om jag typ glömmer mina vantar hemma 😆 Jag kör även med långkalsonger. Ni som hajar, hajar! 👊🏼
Fast idag hittade jag inte de så det blev höga strumpor istället, nästan lika bra.

Men nu är jag på g till jobbet.. hoppas att du som läser detta får en härlig dag 💜
Kommentera inlägget här: