Alejandra - Juica - dag 5

Nu är vi inne på sista dagen. 

Tjoho!

I natt sov jag hela natten. Visst lillen vaknade lite till och från men jag kunde somna om.

Men natten till idag så kände jag mig något hungrig innan jag somnade. Men inte så farligt.

Idag är jag pigg och glad.. har gett killen sovmorgon där av mitt sena inlägg idag. Liten har varit vaken ett tag och vi har lekt massor.

Har hunnit städa och donat smått här hemma. Det är fördelen med att ha en liten som vill hjälpa till.

Börjar grubbla om mitt humör är på topp för att det är sista dagen. 😂

Nu till dagens första drinkar men sista dagen! 

Status:

Humör: pigg och glad
Vikt: 56,3 men svepte två stora glas med vatten innan jag kom på att jag skulle väga mig.. 😕
Något positivt: sista dagen på denna detox
Något negativt: det är mulet ute

Kommentera inlägget här: