Alejandra - Lunch break för träning

Sådär ja! Då har man återvänt till jobbet efter lite friskvårdsminuter. Det blev ett axelpass med variation på tungt och lätt. Var på 24/7 som ligger ca 3-5 minuter ifrån jobbet, till skillnad från Sats som ligger ca 10-15 minuter ifrån. Plus att just den Sats brukar alltid vara från ganska full till proppfull. Här på 24/7 var det hälften hälften, folk kom och gick. Nu sitter jag och ska försöka få i mej min träningsdrink som jag tycker kan vara god men det blir lite för mycket fast jag redan tar lite mindre än rekommenderat. Det är all den mängden vätska som jag tycket blir jobbigt + att jag inte heller får dricka för mkt pga. mina njurar.

Men men sitter och tittar på flaskan och jag allt för att slippa den men snart skall den svepas!

Måste tillbaka till jobbandet nu.

Chao chao 💋

Kommentera inlägget här: