Utan min älskling

Idag är vi ensamma. Jag, lillan, lillen och Swift, hänger hemma. Plikten kallade så  älsklingen åkte till jobbet
 
Son får titta lite på tvn medan lillan sover. Swift ligger här bredvid oss och vilar. 
Jag smuttar fortfarande på morgonens kaffe, som jag ännu inte har hunnit dricka. Men det är för att vi har lekt. Jag är ju gärna med och leker. Lever oss in i sonens och dotterns lekar. Men nu fick även jag en liten paus.

(null)

Var även förbi min lilla syster @lashesbymoone igår och fick mina fransar fixade. Känns som att jag behöver unna mig något ibland. Plus att jag ser mer fräschare ut, utan större ansträngning 🤪 

Fabulöst mammaliv!

Nu blir det att vila lite mer innan det är dags för att fortsätta leka och härja med de små.

Ta hand om dig! ☕️
Kommentera inlägget här: