Lever.. đŸ§Ÿâ€â™€ïž

Ligger i sĂ€ngen för att lillan har precis somnat. Hon kĂ€ndes bĂ€ttre men senare pĂ„ dagen mĂ„dde hon sĂ€mre igen. 

Jag Ă€r smĂ„tt förkylt och min nos rinner. Varje gĂ„ng jag andas in lite tyngre sĂ„ vaknar hon till. Sen sĂ„ nyser jag hela tiden.. som att det inte vĂ€ckte henne 🙄

Jag skulle vilja somna nu bara men kan inte somna. Har ont i kroppen, vilket jag har de flesta kvĂ€llarna. Idag vĂ€rker ryggen lite mer dĂ„ jag har burit pĂ„ lillan mer Ă€n vanligt. Att inte heller kunna sova helt som jag vill bidrar nog lite till detta. Att liggamma kanske lĂ„ter mysigt, och det Ă€r det ocksĂ„, men stĂ€llningarna man ligger pĂ„ Ă€r inte sĂ„ bekvĂ€ma. Kanske en kort stund men inte lĂ€ngre stunder. 

Har fortfarande "gravid smÀrtor" kvar. Har problem med foglossning, ryggen, benen.. mer Àn förra gÄngen, vad jag kan minnas iallafall.

Skulle behöva massage dagligen eller varma bad och bara kunna slappna av. KĂ€nner mig ofta uppe i varv fast jag mĂ„ste slappna av för att sova.. 

FĂ„r avbryta skrivandet nu.. 💜
(RĂ„kade precis nysa och vĂ€cka lillan samt att grannens hundar börja skĂ€lla đŸ‘ŒđŸŒ)
Kommentera inlÀgget hÀr: