Alejandra - lite off..

Att jag har varit lite off har inte med att göra att jag har glömt er som följer mig. Det har mer varit att jag har haft så mycket att jag knappt har hunnit med mig själv 🤕 
Men nu vänder det hoppas jag på. Möjligheten att kunna fokusera på mig, sonen, hunden,  killen och lägenheten. Har velat göra så mycket men tiden har varit knaper. 
Jag har liksom inte samma energi och ork, men viljan är stark och därför ska jag fokusera på det jag vill göra nu. 

När det kommer till jobbet har jag slussat ut mig nästan helt. Jag har inte energi eller ork att kriga med det längre. Det gör det inte lättare när alla ens närmaste kollegor har gått och de nya inte steppar upp. De förlitar sig på att jag ska göra allt och kan (läs vill) inte ta sitt ansvar eller göra det de måste. 4-5 pers tar över efter mig. Men jag lämnar det mer och mer nu. Mindre ångest och stress i mitt liv 🙌🏼

Var dock på AW med kollegorna (old och några nya) i fredags. Så roligt och trevligt! Saknar the old crew.. men vi ses så ofta vi kan. Så härliga människor! 😄

Nu sitter jag och nyss ätit lite "lunch" som egentligen är en blandning av min frukost och lunch. Har varit såååå trött idag att jag knappt orkar fixa något att äta. Men solen skiner och jag ska röra mig mot gymet snart för att se om jag kan stabilisera min rygg något. Den är mitt största problem just nu. Smärtan på kvällarna är nog jobbigast. Men jag krigar på.

Detta har jag nyss tryckt i mig, smörgåsen då, teet sitter jag och smuttar på. Den var sååå god! Fruity black the 👌🏼
(null)

💜
Kategori: Vardag Taggar: nej till stress, tar hand om mig själv, 💜;
Kommentera inlägget här: