Alejandra - jobb-mĂ„ndag! 😮

Ja, en vanlig mĂ„ndag med viljan att ta sig till jobbet men tĂ„gen strular. En dag med mĂ„nga möten pĂ„ jobbet och en kort lunch. 

Vi har firat farsdag igĂ„r, bĂ„de med killen och papa. I all önskan pĂ„ miljoner sĂ„ fick Papa tyvĂ€rr bara nitlotter och killen fick en perfym som sonen var helt övertygad pĂ„ att han ville ge pappa. Inget annat var ok eller bra förutom parfymen. Han har gĂ„tt runt hemma och avslöjat presenten men killen trodde att sonen sa "pappa fin" nĂ€r sonen sa "pappa pfym" 😅 sĂ„ vi klarade oss. Samt att sambon fick đŸ’Čför att ta hand om sig och gĂ„ till kiropraktorn.

I lördags var jag och skrev prov medan lillen och killen var hos killens mamma och vĂ€ntade pĂ„ mig med tacos. 

Ja, jag har 1000 saker för mig och efter denna vecka ska allt börja lugna ner sig sÄ att vi kan ta hand om hemmet och börja julpyssla. Jag Àlskar att julpyssla. SÄ detta Är ska jag och sonen pyssla, vad det blir ÄterstÄr att se.

Har Ă€nnu inte kommit fram till min destination dĂ„ det Ă€r tĂ„gköer nu.. ska passa pĂ„ att blunda lite innan jag mĂ„ste kliva av och börja jobb-mĂ„ndagen. 

💜
Kommentera inlÀgget hÀr: