Alejandra - lunch promenad

Har de senaste tre dagarna försökt ta mig utåt på lunchen. Jag är lite av en arbetsnarkoman. Jag sitter på möten eller vid mitt skrivbord och gör mitt jobb. Jag tar väldigt korta luncher och helst vid mitt skrivbord så att jag kan äta och jobba samtidigt. Jag klagar absolut inte på det för att jag gillar det. Kan var både skönt och mysigt att äta samtidigt som jag jobbar. Men jag måste komma igång lite. Har inte varit fysiskt aktiv sedan jag låg inne på sjukhuset. Har inte heller fått vara det. Men känner mig ganska så återställd och som jag skrev tidigare idag så känner jag mig bra.

Så med vinden i håret och solen i ögonen har jag promenerat i Haga parken. 

Hur ska jag kunna visa det jag skriver med något annat än en selfie 🤳
(null)

Haga parken ger också mycket att titta på medan jag går, som till exempel dessa småttingar med föräldrarna. 
(null)

(null)

I måndags gick jag dock enbart runt huset på jobbet. Igår gick jag raskt i 1 timme och idag gick jag nästan 30 minuter.

Life is good! 😊
Kategori: Vardag Taggar: detox, gäss, gås, lunch, lunchpromenad, promenad, älskarmigsjälv;
Kommentera inlägget här: