Alejandra - drömmen om 🏡

Ă…Ă„h hade en sĂ„ hĂ€rlig och underbar dröm hĂ€romdagen. Den var sĂ„ ljuvlig men vaknade och insĂ„g att jag drömde men kĂ€nslan satt kvar Ă€ven nĂ€r jag vaknat, och jag njuter fortfarande av den glĂ€djen jag hade i sömnen.

Jag drömde nĂ€mligen att jag och killen hade köpt en sommarstuga. Den vad inte jĂ€ttestor men vi hade en jĂ€ttestor uteplats, skog och Ă„ker som var vĂ„r. Jag hade vĂ€rsta planer pĂ„ att plantera och hur jag skulle sĂ€tt upp grind för att hundarna inte skulle stötta pĂ„ vilddjur. Jag hade planer pĂ„ inredningen och hur jag skulle mĂ„la hela stugan i vit, alltsĂ„ inomhus. Jag skulle Ă€ven sĂ€tta upp övervaknings kameror. Ja, jag hade massor med planer och var verkligen sĂ„ glad och lycklig. Jag bara gick runt och log i drömmen. Allt var sĂ„ underbart och Brandon skulle fĂ„ en pool och ja, allt var sĂ„ hĂ€rligt och bra! Men sen vaknade jag och insĂ„g att: Ă„Ă„Ă„h neeej! Det var bara en dröm.. 😣

AlltsÄ det Àr svÄrt att förklara kÀnslan men lite som nÀr man var liten och jultomten hade varit förbi och alla julklapparna lÄg under granen. Den kÀnslan typ. Man hoppade och skrattade av glÀdjen. Lite sÄ var det med kÀnslan i min dröm.

Jag sĂ€ger bara en vacker dag.. en vacker dag.. 😔 den vackra dagen kĂ€nns sĂ„ lĂ„ngt bort nu bara, men man vet aldrig.

🏡

Kategori: Vardag Taggar: dröm, en vacker dag, sommarstuga;
Kommentera inlÀgget hÀr: