Alejandra - morgon!

Så idag blev det en ostressad morgon till en början. Men sen blev det bråttom.
Vi började dagen lugn och fick allt att fungera tills det var dags att gå.
Vi gick och lämnade intyg till lillens blivande förskola. Väl där så blev han bjuden in att titta runt och det tackade han inte nej till. Han klev in och var jättenyfiken på allt. Vi lämnade intygen och killen pratade med förskolechefen. När det var dags att gå så sa B bara no! Men han skulle med till pappas jobb så vi lyckade få med oss honom. Det var lite roligt att han kom in och kände sig ganska så bekväm men det känns i mammahjärtat. Att jag ska behöva lämna honom där för att få ihop vardagen. Många moralpoliser kommer nog att tänka: det är bra för honom, han kommer att få kompisar, han kommer att utvecklas, han kommer att bli social. Då kan jag säga till er att han har inga problem med något av det ovannämnda. Det enda som kan vara är att han kanske får leka mer med jämnåriga. Jag ska inte förklara varför jag skriver att han inte har problem med de delarna för att det har ni moralpoliser inte med att göra! ✌🏼 Men iallafall känns tråkigt och lite ångestladdat. Men skulle det inte fungera så har pappa sagt att han får fortsätta att gå till honom och dessutom så kommer vi se till att han inte heller är på förskolan för länge. 

Nu sitter jag iallafall små stressad till jobbet och ska försöka att inte bli för sen till mitt första möte.. snart framme vid min destination och behöver rappa på

Ha en trevlig torsdag! 💜
Kommentera inlägget här: