Alejandra - mĂ„ndagen! đŸ™†đŸ»â€â™€ïž

Var med BB i toysrus, och han hittade en moto (=motorcykel) som han ville ha. Priset var inte till en fördel sÄ han fÄr nog vÀnta lite med en fyrhjuling.

(null)

Dagens lunch đŸ‘ŒđŸŒ
(null)

Precis innan jag gÄr hemifrÄn för en promenad stöter jag pÄ denna terrorinsekt som jag nÀstan trampade pÄ.
(null)

Skogspromenad med mina Àlsklingar!
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)
Jag var noggrann med stt spraya alla mina Ă€lsklingar med medel mot fĂ€stingar, knott, myggor etc. var dock inte liks noggrann med mig sjĂ€lv och blev uppĂ€ten. De fick tack och lov inga fĂ€stingar eller myggbett. Jag kan dock rĂ€kna mina med mina bĂ„da hĂ€nder.

ParkhĂ€ng innan vi snart Ă€r hemma 💙
(null)

Tack comhem! 😒
NÀr vi var i dalarna sÄ Ät datorn upp nÀstan all vÄr surf sÄ vi mÄste förlita oss pÄ wi-fi vi har hemma och nu fungerar det inte.
(null)

Middag đŸ™ŒđŸŒ
(null)

(null)

Nu fick jag sms om detta ocksĂ„ đŸ˜©
(null)

Tack!
Kommentera inlÀgget hÀr: