Alejandra - idag 😓

Dagen har varit helt ovĂ€ntad. 
Börjar morgonen tidigt med lillen som inte kan sova för att det Ă€r för kvavt i sovrummet sĂ„ vi gĂ„r upp före tuppen och hĂ€nger ett tag i vardagsrummet. Han Ă€lskar att vara i vardagsrummet och titta pĂ„ tv, Ă€ta och bara umgĂ„s. Killen vaknar och gör kaffe. Han fĂ„r vĂ€rldens koffeinkick och börjar stĂ€da, sortera och organisera köket. Lillen och jag höll oss borta tills det var lunchdags. Stekt lax med potatismos tillagades av mig. Vi gĂ„r ut till uteplatsen och leker med vatten. Ja, vi blev ganska sĂ„ genomblöta alla tre (killen hade tagit en paus). Vi gĂ„r in men lillen vill vara kvar ute och kasta en gubbe med fallskĂ€rm som vi Ă€ven lekte med, precis nĂ€r vi gick ut. Killen gĂ„r efter lillen som springer ut och nĂ„gon sekund senare hör jag ett skrik och kille kommer med lillen i famnen för att han blöder om foten. Ca tvĂ„ cm klyvde han bort under foten. Vi fĂ„r fort stopp pĂ„ blodet och jag tejpar fast köttbiten men han var genomsvettig av smĂ€rta. Han till och med somnade av utmattningen, av smĂ€rtan. SĂ„ vi Ă„ker in till akuten dĂ€r de tvĂ€ttar och tejpar ordentligt. Nu fĂ„r han inte bada pĂ„ fem dagar sĂ„ vi hoppas inte pĂ„ sol och vĂ€rme nu.. liten kan inte ens trampa med foten för att han fĂ„r sĂ„ ont. 

(null)

Med lite Ipren och alvedon sĂ„ har blivit lite lugnare och har inte lika ont. Han sover nu stackaren. Han gillar dock den extra ompysslingen han fĂ„r av oss. Vi har Ă€ven lĂ€mnat min dotter jr hos syster. Har dock saknat min Poopie. Man mĂ€rker nu vem den stökiga var. Swift Ă€r sĂ„ otroligt lugn att vi ibland har letat efter henne hemma för att hon bara ligger och sover. Ă…Ă„h min Ă€lskade Poopie vad jag saknar dig!

Nu Ă€r det Ă€ggmackor och filmđŸ€©

God natt 💜
Kommentera inlÀgget hÀr: