Alejandra - dag tre i Horndal

Nu ska ni få se min dag i bilder.

Min morgon vy
(null)

På toaletten med en geting som är lika stor som blomman på tapeten 😓
(null)

Nu rör vi oss bort från stugan och rör oss ut på äventyr och en upptäcktsfärd.
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Där borta bor vi..
(null)

Syns inte jättebra på bilden men lillen skulle ta en spade från skjulet, och från taket faller en rostig såg, som jag slår bort med handen. Är bara så glad att jag han slå bort den innan den föll på lillens huvud.
(null)

Svider något 😓
(null)

Vi åkte och handla lite mat och hamnade vid en badplats. Vet absolut inte vad det heter men det var jättegrunt i flera meter in. Det var också sandbotten och vattnet var transparent. Verkligen värt att besöka igen!
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Det blev en spontan badning så lillen fick ta på sig min tröja som värmde.
(null)

Snart så ska vi lägga oss men först lite mer lek med lillen och relaxing. 
💜
Kommentera inlägget här: