Alejandra - tandläkare

Då var jag klar hos tandläkaren och 700kr fattigare 😊 men vad gör man inte för att ha ett fint leende, fräsch andedräkt och bra hälsa. Tänderna behövs hela livet! Självklart kan de ersättas med löständer eller skruvar, men det är inte samma sak!


Inga hål, bara lite tandsten men annars toppskikt på dessa gaddar! Så nu kan jag fortsätta le, dofta gott och äta bra 😁

Men! MEN, med stora bokstäver, i oktober ryker två av mina visdomständer 😫 är redan rädd och nervös! Hatar, hatar, skriver det igen, hatar att få bedövning i mun och att känna hur det gnisslar och dras. Så jag frågade om hur man kunde göra.. då sa min tandläkare att man kan få en lugnande cocktail. Mitt svar var, vet inte vad det finns i den, men den vill jag ha! Hon varnade att jag kommer då att behöva sällskap och varken köra eller planera in något den dagen, för att man är inte sig själv.. Hahaha! Skriv att jag ska ha det svarade jag.
Är såå nojig redan nu.. 😫 men nu ska jag inte oroa mig för oktober.. ja juste, jag kommer dessutom att bli ca 5000kr fattigare den månaden. Skoj! 

Måste bara tillägga att jag fick en härlig början på besöket, hos tandläkarn. Hon kom till väntrummet och ursäktade sig att hon skulle dröja lite.. inga problem! Svarade jag. Sätter mig sen i deras massagestol 🙌🏼 jag var i himlen! Inte alls långt ifrån att däcka. 😂

Man ser det på mig 👇🏼🤣

Underbart!! 


Nu sitter jag på tåget hem och ska hämta min bebis. Längtar!

Kommentera inlägget här: