Alejandra - fredag, fredag, fredag!

Äntligen fredag efter första arbetsveckan.
Ja, veckan har varit så intensiv. I hopp att det skulle lugna ner sig i år, så kan jag inte påstå att gårdagen var lugn, men vi fick mycket gjort och fick gehör av de vi behövde få gehör av. Men nu är vi skeptiska och kommer inte att tro förrän vi ser det. Med just erfarenheten från förra året. Men det finns en sak som håller oss alla kvar i jobbet och får oss att kämpa vidare och det är ju våra närmaste kollegor.
Igår kom en kollega som hade beställt egna muggar till alla, med egen bild också. Vi är ju ett team som har roligt och kan skoja med varandra och har kul.

Så här ser min mugg ut:

(null)

(null)

Ser ni vem jag är? Hahaha!
Svar: Mario

Vi som är produktledningen - jag och en kollega. Har jämfört vårt jobb med super mario där vi behöver besegra olika bowser för att komma vidare. Jag är mario och hon är luigi. Sen så går vi denna kopp, klockrent!

Härligt med bra kollegor! 

Så dagen har börjar och vi besegrade en bowser igår. Undra om/när nästa kommer 😅

Nu blir det fokus! ✌🏼
Kommentera inlägget här: