Alejandra - work work work đŸ‘©đŸ»â€đŸ’»

Har jobbat hela dagen som vanligt men det har varit lite mer Ă€n vanligtvis. Jag vaknade ocksĂ„ med huvudvĂ€rk idag, vilket har gjort dagen lite svĂ„rare. 
Vet inte vad det Ă€r men de senaste tvĂ„ veckorna har jag haft en extrem huvudvĂ€rk till och frĂ„n. KĂ€nns verkligen som att huvudet ska explodera đŸ€Ż
Första frĂ„gan mĂ„nga stĂ€ller nĂ€r jag förklarar att jag har huvudvĂ€rk Ă€r just om jag har druckit vĂ€tska. Jag har druckit extrema mĂ€ngder vatten pĂ„ grund av vĂ€rmen och för att inte bli uttorkad, sĂ„ det verkar i alla fall inte vara orsaken till mitt huvudvĂ€rk. 

SĂ„ nu Ă„terstĂ„r att se om set hĂ„ller i sig eller gĂ„r över inom kort. Men inte ens ett rum dĂ€r allt Ă€r mörkt och svart skulle hjĂ€lpa just nu. 

Men nu Ă€r dagen snart över och nej, jag Ă€r inte trött men kĂ€nner för att bara vila för att se om det gĂ„r över đŸ€•
Kommentera inlÀgget hÀr: