Alejandra - sjukhus đŸ„

Ja, till slut skedde det. Jag Ă„kte med ambulans till sjukhuset och blev inlagd. Det tog blodprover, tog en massa prover och fick smĂ€rtlindring. 

Mitt blodtryck Ă€r fortfarande vĂ€ldigt lĂ„gt och har Ă€ven fĂ„tt veta att jag har vĂ€ldigt lĂ„gt jĂ€rnvĂ€rde. SĂ„ det har fĂ„tt jĂ€rntabletter som tillskott och mĂ„ste bara vara försiktig med blodtrycket. MĂ„ste ha godis, karameller eller nĂ„got som höjer vĂ€rdena om jag skulle bli yr eller sĂ„. Samt sĂ€tta mig och ja, ta det lugnt. PĂ„ det har jag fĂ„tt smĂ€rtlindring till mina magsmĂ€rtor sĂ„ att jag skulle fĂ„ Ă„ka hem.

Sov inte ett blund pÄ sjukhuset sÄ Àr ganska sÄ mör. Men har försökt att ta igen.

Saknaden efter mina Ă€lsklingar var enorm och ville bara komma hem för att vara med de och mysa. Lillen Ă€r förkyld sĂ„ han blir extra mammig och mysig. SjĂ€lvklart vill jag att han ska vara frisk men vill inte vara ifrĂ„n honom nĂ€r han Ă€r sjuk. 

Ă…Ă„h home sweet home! 




Kommentera inlÀgget hÀr: