Alejandra - en lugn och helt underbar dag!

Början på dagen kanske inte var den mest strålande. Jag vaknade tidigt med lillen och vaknade med huvudvärk. Huvudvärken höll sig i hela dagen och var allmänt små seg. Men jag har börjat med mina järntabletter. Har inte märkt någon stor skillnad än men det kanske kommer. Har dock sovit något bättre men vet inte riktigt om det är tabletterna eller min trötthet som bidrar.
(null)

Till frukosten blev det smoothies. 
(null)

Blev dock inte jättenöjd med den. La i hallon och jag borde ha silat den, men orkade inte, och då blev konsekvensen att den hade en massa kärnor.. ☹️
(null)

Det blev en massa bus med lillen. Mina älsklingar gick ut och lekte medan jag lagade mat 🍝 
(null)
Det är svårt att ta bild på en liten som inte sitter stilla.
Kommentera inlägget här: