Alejandra - en dag med sonen

Idag har jag gjort valet att inte vara för social via sociala medier. För att idag har jag valt att lägga all min tid på sonen.

Vi börjar morgonen med en frukost. Det blev smörgåsar och lite te. Sen gjorde vi oss i ordning i vår egen takt och tog oss till 4H gården i närheten av oss. Där klappade vi fåren, getterna, tittade på hästar, grisar och kycklingar.    
(null)

(null)

(null)

(null)

Vi gick även utanför gården och gick på en utforskande promenad. Vi hittade kolonilotter och en fotbollsplan där vi sprang runt lite i. Men mama är alltid redo och innan myggorna hann ha festival med oss så spejade jag in oss med fästing- och myggmedel. 🙌🏼
(null)


(null)

(null)

Vi hittade sen tillbaka till gården och tog en fika i bakluckan av bilen, med utsikt mot getterna 👌🏼 tror att det var en av dagens höjdpunkter.
(null)

Efter vår picknick så blev vi kvar en liten stund till innan vi for hemåt. Men hem var inte det lillen hade som destination, utan vi gick och fortsatte att leka i parken.

(null)

Till slut blev det för mycket till och med för honom och han ville hem, så med en rasktakt och stora steg gick vi hem.
(null)

Vi hann inte ens med lunchen innan han däckade och sov i 3h, utan att vakna en enda gång. Men vid klockan 16 väckte jag honom och han fick äta sig mätt. Vid den här tiden var killen på väg hem och vi åt tillsammans. Sen var det dags för att fortsätta lekandet. Vi avlutade dagen med att bada och leka med vatten. 
(null)

Det blev en härlig dag med många aktiviter och allt från skratt till tårar för lillen. Jag är nöjd och trött nu. Dags att sova. God natt 💜💙
Kommentera inlägget här: