Alejandra - 😧

IgĂ„r kvĂ€ll skulle jag Ă€ntligen fĂ„ fem minuters vila innan det var dags att fortsĂ€tta kvĂ€llen. Tar min mobil och ska spela ett spel av Mobile Legends, hade inte spelat pĂ„ lĂ€nge. TĂ€nker att jag slĂ€nger mig pĂ„ sĂ€ngen för att köra en matcha. TĂ€nkt och gjort. SlĂ€ngde mig pĂ„ sĂ€ngen och hamnade precis pĂ„ en kudde som lĂ„g perfekt. Ser dĂ„ i ögonvrĂ„n att nĂ„got rör sig vid kudden. Av ren reflex boxar jag till det. SĂ€tter mig snabbt pĂ„ knĂ€ för att inspektera vad jag precis har slagit pĂ„. Det Ă€r en fet, brun, hĂ„rig spindel pĂ„ en storlek av en gammal femkrona đŸ˜” Ryser till i hela kroppen nĂ€r jag ser den. Ser Ă€ven att den inte rör sig. Reser mig upp och gĂ„r till Ă€lskling: - jag boxade den men jag rör fan den inte igen! 
Älsklingen har spindelfobi men plockade bort den. Bara ryser nu av tanken av den đŸ˜©

Jag vill bara sĂ€ga förlĂ„t för att du inte fick behĂ„lla livet men det var inget personligt, utan sjĂ€lvförsvar. Vilket jag mĂ€rker att Ă€ven du tappert hann försvarade dig.

Fick ett sort utslag pÄ handen strax efter att jag boxade spindeln sÄ antar att den hann försvara sig innan den lÀmnade oss.
(null)

RIP "lilla" spindeln đŸ–€
Kommentera inlÀgget hÀr: