Alejandra - konferens dag 2

Konferensen är mer än allt innehåll och allt man lär sig. 

Det härligaste är den goda maten!

Skagen med handskalade räkor på ett nötigruta, gräslök i olivolja och havssalt med en citronbit.
(null)

Gös med potatismos, stekta grönsaker och en smör sås med grädde och gräslök.
(null)

Mijito vaniljsås med myntgrädde och karamelliserad salt. Efterrätten var himmelsk!
(null)

Plus all små plock 🙌🏼
(null)

Hade det jättebra på konferensen och det var givande.  Lite mer åt det annorlunda hållet när det gäller agendan men super!

Andra dagen, denna dag låg fokusen på vår organisation och hur framtiden ser ut, samt hur vi kan stötta våra medarbetare 🙆🏻‍♀️

Men min stora saknad har varit mina älsklingar! Så nu är jag på väg hem från båten! Snaaaart hemma. Men innan jag kommer hem så måste jag stå ut med all SL-strul.
Kommentera inlägget här: