Alejandra - Föräldraledig 👩‍👦

Idag är det min fl-fredag. Dagen jag ger min son all fokus.

Vad denna grabb älskar som mest är alla sortera djur. Så vad passar bättre än att åka och kolla på djur. Hästar, får och ankor fick det bli idag.

Vi skulle även bara blöta ner fötterna, men slutade med att han doppade hela sig. Jag var halvblöt för att han hade stänkt vatten på mig, för att jag skulle tvingas ta av mig mina blöta kläder. Smart grabb lillen är men det slutade med att jag var halvblöt men torkades i solen.

(null)

(null)

(null)

Efter all bad och djurtittande så satte vi oss och tog en picknick. Små Mer-tetra och risotto, som jag lagade innan vi gick. Det blev en hit!

(null)

(null)

Nu ligger han här bredvid mig och sover. Han var helt slut och somnade inom någon minut. Han har varit riktigt glad idag och har haft det roligt.

Älsklingen kommer hem om en timme och då får vi se vad vi hittar på för äventyr då.
Återstår att se 😘
Kategori: Vardag Taggar: föräldraledig, häst, kärlek, lillen, mor och son, mys, picknick, sommar2018;
emma:

vad mysigt!

Svar: Ja, verkligen! 😊😊
nodaysoff.blogg.se

Kommentera inlägget här: