Alejandra - AW

Jag är inte en sådan som drar på AW. Jag skyndar mig oftast hem för att kunna vara med mina älsklingar. Men idag följde jag med för att det var en kollega som slutade och det var nästan alla vår sista dag innan semestern. Så alla vara ganska så peppade.
 
Vi började på bishops arms
(null)

Sen drog vi oss vidare Levinskys
(null)

Tog sen min sista cider innan hemgången.
(null)

De ville släppa mig. Tror nog att jag är den som håller igång alla och får igång pratet. Hahaha ja jag är ganska så pratglad och har ganska så lätt till skratt. Men idag var det många som brukar vara allvarliga som skrattade så mycket att de nästan fick ont i magen. 

Nu är jag på väg hem med en kollega som bor nära mig. Ska vara social men hade en riktigt bra kväll. Det kommer jag nog att upprepa, men får se när 😉

Skål 🍻
Kommentera inlägget här: