Alejandra - äventyr

Dagens äventyr startade i tyg affären och slutade vid Görvelns bad, innan vi for hem igen. 

Jag ska nämligen sy, men vi får se om jag lyckas. Hittade ett tyg som jag verkligen gillade men det kompletterande tyget fanns inte, så jag valde ett annat. Efter många om och men så bestämmer jag mig för de tygen. Kommer fram till kassan och det visar sig inte vara så mycket tyg som jag behöver, men med lite trixande, så får jag kanske ihop det. Så det är där osäkerheten är. Kommer jag få tyget att räcka och kommer slutresultatet att bli enligt mina önskemål. Återstår att se.

Sedan for vi vidare för att handla picknick. Kakor, juice, bröd och pålägg. 

Nästa destination blev att åka och bada. Så vi gjorde vårt premiär dopp alla tre. Vi åkte inte ensamma utan flera av familjen vad där också. Så småttingarna fick bada och vi var med, sedan åt vi upp vår gemensam picknick. För att småttingarna sen fortsättningsvis leka vidare.

Sen började de små bli trötta, så vi alla valde att röra oss hemåt. Lillen gav upp i bilen och däckade. Hans kusiner somnade på vägen till bilen.

Nu när han sover ska jag passa på att sy lite.. önska mig lycka till!
Kommentera inlägget här: