Alejandra - semester med mjukstart

Vi har mjukstartat semestern. 
Vi försöker hela tiden påminna oss själva om att vi inte behöver varken skynda oss eller stressa. Vi är vana att skynda oss vart vi än ska och allt ska gå snabbt. Men nu försöker vi verkligen varva ner.

Igår var jag och klippte mig. Även då var vi tvungna att påminna oss att vi inte behöver stressa. Fast vi blev tvungna att springa till bussen 😄

Nya frisyren är bara en uppklippning.
Platt och rakt hår:
(null)

Här med lite mer ruffs i håret:
(null)

Och så lite andra selfies
(null)

(null)

Vi har även storhandlat idag:
(null)

Nu har kylen mer innehåll och frysen är fylld.
Vi far iväg några dagar så mina hundvakter kommer att ha mat till de dagarna. 

Har även tvättat kläder non-stop! Detta har pågått nu i flera månader! Ja, månader. Vi byter kläder dagligen, men sambon provar provar kläder, har på sig de några minuter/timmar sen så åker de till tvätten. Han säger att han svettas i de och därav att de åker i tvätten och inte hängs tillbaka. Så ja, det blir en del kläder som ska tvättas dagligen. Men snart så är mestadels rena så att jag även kan vila från det.

Nu ska jag här mellan mina älsklingar. Ena tittad på fotboll och den andra på tecknat.
(null)

Ska nog få lillen att sova snart. Vi råkade ta en lång och sen siesta så därför är han fortfarande vaken. 

Sov gott alla när det är dags ⭐️
Kommentera inlägget här: