Alejandra - måndag

Idag blev det en tripp till stan med min far för att sällskapa honom. Han skulle på ett ärende och eftersom inte tågen går här pga. Ombyggnad så skjutsade vi honom dit. Så tack blev vi bjudna på frukost.

Lillen tog med dockan och det är klart att även dockan ska anpassa sig till miljön.
(null)

Det har varit sååå varmt idag och liten får inte bada. Så vi har haft fläcken mot oss helatiden men ändå blir vi svettiga. Lillen somnade på mig och han svettades. Jag blev genomblöt i svett.
(null)

Medan liten sover så försöker jag göra comeback i Dota2
(null)

(null)

Killen kom hem med lite mat. 
(null)
Jag kör på en klassiker: en avokadosallad, utan ost och skinka med tonfisk, bröd och rhode island dressing 👌🏼

Nu är det god natt 😘
Kategori: Vardag Taggar: Comeback, Dota2, Frukost, Svettiga, Varmt;
Kommentera inlägget här: