Alejandra - dagens bilder är mitt nya sätt

Jag har insett att bilder är roligare och ett enklare sätt på att berätta om mig och mina dagar. Jag är ingen fotograf utan mer av en paparazzi. Jag tar kort på allt och inget. Men då får jag de detaljerna jag vill ha.
Så det är så jag kommer att fortsättningsvis blogga, med en massa bilder.

Min dag med bilder.

Hängt vid hästhagen men de var längst bort och gräset var högt (=fästingar) så vi valde att prommenera vidare istället och kolla på kossor.
(null)

(null)

(null)

(null)

Vi letade och letade efter kossor och oxar men det verkar som att de har flyttat på de. Kanske  att de är inomhus, när det är så här varmt ute, eller att även de har tagit semester.

Men efter ett tag såg vi en hage med hästar och en häst som liknar "Lilla gubben". Den var väldigt närgången men lillen var nog gladast för det.
(null)

(null)

(null)

Idag är det vår hundvecka, så lilla syster var här en kortis och lämnade av de. Lillen passar på att rita av en av tjejerna, Poopie. Tycker man verkligen kan se att det är hon.
(null)

Den riktiga Poopie med sonen på.
(null)

Nu ligger lillen och tjejerna och sover, medan killen spelar Fortnite. Jag ligger här i sängen och ser till att lillen andas. Men snart är det sovdags för mig också.

Hoppas att du har haft en bra söndag! 
💜💙
Kategori: Vardag Taggar: Häst, Kärlek, Poopie, Semester2018, Son, Söndag, 💙;
Kommentera inlägget här: