Alejandra - dag fyra! đŸ™†đŸ»â€â™€ïž

SÄ hÀr började vÄr morgon.
Med fötterna uppe pÄ sÀngen och vi pÄ en madrass pÄ golvet.
(null)

Sonen har ett sĂ„dant fint hjĂ€rta, det hĂ€r Ă€r tredje dagen vi begraver och sĂ€ger "bye bye" till las moscas (= flugorna). Han ser en och hĂ€mtar en servett. Med spaden plockar vi upp den och lĂ€gger den pĂ„ servetten för att sen bege oss ut och begrava de.
(null)

(null)

(null)

Utsikt frÄn ingÄngen
(null)

(null)

Vardagsrummet med utsikt frÄn soffan.
(null)

Åter igen besöker vi badet. Ă…Ă„Ă„h vilket fint badstĂ€lle detta Ă€r. Hade det varit sĂ„ hĂ€r dĂ€r vi bor hade jag hĂ€ngt dĂ€r 24/7. Det Ă€r sand i bottnet och man ser rak igen vattnet och det Ă€r relativt grunt, vilket gör att vattnet blir varmt. Jag har tagit redan pĂ„ vad stranden heter: Sandvika, det finns ett camping hĂ€r ocksĂ„, gĂ„r sĂ€kert att googla fram om du vill veta mer om stĂ€llet.
(null)

(null)

(null)

(null)

Jag Àr ett proffs pÄ att hÄlla telefonen upp och ner. VÀgrar vÀnda pÄ bilden sÄ jah bjuder pÄ den rÄ. Ett tripp till Ica för att köpa glass och annat som behövs.
(null)

Efter maten och siestan hittade vi till en förskola som hade en park vi kunde leka i, en stund.
(null)

(null)

(null)

Men vi hamnade Ă„ter igen i badet, i Sandvika.
(null)

Lillen somnade innan jag ens hann byta till hans nattblöja. Han dĂ€ckade. Vi Ă€r nog alla lika trötta. Nu Ă€r det sovdags för mig. 

Natti natt 💜
Kommentera inlÀgget hÀr: