Alejandra - borta bra men hemma bäst

Nu är vi hemma igen 🙌🏼

Vill ni veta en sak?
Ja, ibland blir vi bortskämda. Min underbara och finaste mama har varit hemma hos oss och hjälpt oss att städa efter all packningskaos, som vi lämnade efter oss, innan vi åkte. Det var diskat, golvet var skuret, det var undanplockat över allt och sängen var bäddad, blommorna vattnade, lilla poolen rengjord och en massa mer gjorde hon tillsammans med min morbror. Så grymt underbart att komma hem till ett städat hem. Så underbart! 🌸

Nu sitter vi här och kollar fotboll. 
(null)

Och så sovdags för lillen som har hållt sig vaken hela dagen och är jättetrött nu.
(null)

Hade det verkligen bra i Horndal. Men att komma hem är skönt. Man utsätts för olika situationer som man inte alltid kan förvänta sig, och måste bara anpassa sig. Vissa situationer trivas jag i men andra är bara onödiga och provocerande så då väljer jag att vända kinden till. En sak jag tar med mig till mina semester veckor är "en övning om dagen". Jag ska göra en tränings övning om dagen. Där la vi till en övning varje dag, men jag kommer enbart att köra en övning per dag. Så att jag får röra på mig. 

På tala om ingenting, vår lägenhet känns stoooor. Hahaha inte för att sommarstugan vi bodde i var så mycket mindre men allt känns så stort och luftigt. 

Nu ligger jag här och är tröttis.

Imorgon börjar nya äventyr 💜
Kommentera inlägget här: