Alejandra - torsdag đŸ‹đŸ»â€â™€ïžđŸ§˜đŸ»â€â™€ïžđŸ’ȘđŸŒ

Ja, idag Àr det torsdag och var ivÀg till gymet. Försöker att ta mig dit fast jag Àr trött och egentligen bara vill sitta och dagdrömma.
Men nu Ă€r det genomfört och jag kĂ€nner mig inte sĂ„dĂ€r jĂ€ttepigg just nu. 



FortsĂ€tter med att hĂ„lla kosten till strikt lchf och tja.. det har gett lite resultat pĂ„ vĂ„gen och pĂ„ klĂ€der. Är ganska sĂ„ nöjd men blir nĂ„got uttrĂ„kad av att inte orka laga mat varje dag utan blir nog mest nĂ„gon omelett eller nĂ„got snabbt. SĂ„ det blir ganska sĂ„ monotona mĂ„ltider. Men igĂ„r gjorde jag korvstroganoff, som idag smakade himmelskt, fast det gjorde den igĂ„r ocksĂ„, fast jag hann knappt kĂ€nna av smaken dĂ„ jag var vrĂ„lhungrig och vrĂ€kte i mig maten.
Krovstroganoffen innehöll: falukorv, bacon, fÀrska champinjoner, zucchini, finkrossade tomater och kokosgrÀdde, samt lite kryddor.
SĂ„Ă„ jĂ€kla god! đŸ‘ŒđŸŒ

Det stod axlar pĂ„ min trĂ€ningsmeny och de kĂ€nns ganska sĂ„ möra nu Ă€ven kallade (av mig) gelato-arms. De Ă€r inte riktigt funktionella nu efter trĂ€ningspasset. 

Men nu Àr jag tillbaka till jobbandet och ska fokusera.

Keep on loving myself 💜
Kommentera inlÀgget hÀr: